Inloggen

Klachten

Opmerkingen over de dienstverlening?

We streven naar een kwaliteitsvolle service in ons CLB.
Wanneer u niet tevreden bent over de werking van het CLB of over een contact dat u had met één van onze medewerkers weten wij het graag.

  1. U kan rechtstreeks contact opnemen met de betrokken CLB-medewerker of de contactpersoon van het
    CLB-team: 02/479 25 05

  2. U kan contact opnemen met:

    de beleidscoördinator

    Chris Savonet

    02/479 25 05

    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

    de directeur

    Dries Vandermeersch

    02/479 25 05

    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  3. Indien het bezwaar blijft, kan je een formele klacht indienen. Dit doet u door uw klacht schriftelijk (per brief of mail) te melden aan:

    de beleidscoördinator

    Chris Savonet

    Technologiestraat 1

    1082 Sint-Agatha-Berchem

    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

    de directeur

    Dries Vandermeersch

    Technologiestraat 1

    1082 Sint-Agatha-Berchem

    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Formele klachten

  1. De directeur/beleidscoördinator bevestigd schriftelijk de ontvangst binnen de 10 werkdagen dat de klacht ontvangen is en onderzocht wordt.

    1. Indien de klacht wordt afgewezen brengt de directeur/beleidscoördinator u hiervan op de hoogte en wordt dit gemotiveerd.

    2. Indien de klacht erkend wordt, brengt de directeur/beleidscoördinator u hiervan op de hoogte en wordt informatie verstrekt over de verdere klachtenprocedure.

  2. De directeur/beleidscoördinator onderzoekt de gegrondheid van de klacht. De directeur/beleidscoördinator brengt u binnen een termijn van 45 werkdagen na ontvangst van de klacht op de hoogte van de resultaten van dit onderzoek.

  3. Indien u een klacht heeft over feiten waarbij de directeur/beleidscoördinator zelf betrokken is, kan u dit schriftelijk melden aan de Algemeen Directeur van de Scholengroep.

Meer informatie over het behandelen van klachten vindt u in onze procedure klachtenbehandeling GO! CLB Brussel.